anneh-lakritz

Direktlänk till inlägg 21 februari 2018

Lady Lakritz

Av Anneh - 21 februari 2018 10:43

Många sa att det var ett dåligt beslut att köpa tuttan, att jag inte skulle klara av det pågrund av mitt mående. Och att det var för mycket ansvar med tanke på att jag tillslut blev så dålig. Ni hade så FEL. Hon får mig att må såå mycket bättre och hon hjälper mig igenom dagarna, hon kommer alltid när jag mår dåligt å hon är min bästavän.
Hon ställer inga krav på mig å hon sviker aldrig mig.
Bara för att jag mår dåligt betyder det inte att jag inte kan ta hand om min prinsessa, och det betyder inte att jag ska vara ensam för det är då jag mår som sämst och det är då jag skadar mig som mest.
Nog om det!

Igår/inatt möblerade jag och bobo om i vardagsrummet hehe, plötsligt fick vi mycket mer plats att röra oss på nu behöver vi bara en låååång förlängningssladd och en antennsladd sen är allt fixat :-)
Bobo ska snart iväg till jobbet också så då tänkte jag ta ett städ ryck. För det ser förjävligt ut här just nu. Gamla pizza kartonger som ligger och tar upp plats på golvet, matrester på tallrikar i vasken och även på soffbordet. Det är allmänt äckligt här.. och badrummet ska vi inte ens snacka om..
Jag tänkte också hoppa in i en dusch senare idag efter städningen kanske?
Men nu ska jag glo lite serier och försöka äta något.


/Anneh :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneh - 4 mars 2018 16:28


Hej, nu var det ett tag sen jag bloggade men det är för att jag mått så kasst på senaste.. orkar ingenting längre. Men jag fortsätter kämpa oavsett hur svårt det är så ger jag aldrig upp! Träffade en gammal polare igår som hade m sin hund gick sisåd...

Av Anneh - 27 februari 2018 08:34

Igår kom grannen med mitt boende och knackade på min dörr, och då hade han hittat mitt mobilskal med mitt bank kort och legitimation i.. det var ett skal jag hade till min gamla mobil som blev snodd på nyår av en jävla idiot. Jag var snäll och tog in...

Av Anneh - 25 februari 2018 09:40


Igår träffade jag finaste vännen, som kom från Stockholm igår. Vi åkte hem till mig och softade med film och chips. Hon var tyvärr tvungen att åka iväg mitt i natten till Kristianstad för hon skulle göra något där. Men hon kommer idag igen efter ...

Av Anneh - 24 februari 2018 15:44

Hej igår hade boendet ordnat Hamburgare uppe i gemensamma lägenheten så jag och bobo gick upp och åt vid typ 18, en personal hade även med sin hund chiko som är så söt. Det är en omplaceringshund och eftersom verken personalen eller hunden är här sär...

Av Anneh - 23 februari 2018 17:15

För första gången denna veckan vaknade jag 11 och INTE 6 på morgonen haha :D Jag gjorde en ny header idag med hehe. Och idag har jag och bobo 2 månader! Och vi ska fira med lite film mys och god mat. Jag har också varit självskadefri i över 1 veck...

Ovido - Quiz & Flashcards