anneh-lakritz

Alla inlägg den 24 februari 2018

Av Anneh - 24 februari 2018 15:44

Hej igår hade boendet ordnat Hamburgare uppe i gemensamma lägenheten så jag och bobo gick upp och åt vid typ 18, en personal hade även med sin hund chiko som är så söt. Det är en omplaceringshund och eftersom verken personalen eller hunden är här särskilt ofta så kan man inte klappa hunden, han bits då.
Men det är bara för att chiko blivit illa behandlad på sitt tidigare hem.. vilket är väldigt tråkigt.

Jag och bobo firade också två månader igår!
Han kom hem med choklad, kinderägg och cola hihi. Jag blev super glad! För varje vecka och månad som går så överraskar han mig mer och mer, jag är så glad att jag har han i mitt liv. Han gör mig så glad och får mig alltid att må bättre :*
Två hela månader har det gått nu och många fler ska det bli!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards