anneh-lakritz

Alla inlägg den 22 februari 2018

Av Anneh - 22 februari 2018 12:26

Godmorgon, idag som vanligt vakande jag vid 6 tiden så är förjävla trött idag.
Så blir att vila lite senare idag antagligen.
Och nu ska jag försöka få i mig något och äta och se the vampire diaries, och jag har äntligen hittat alla sesånger på viaplay :)
Och i morgon firar jag och bobo vår månads dag hihi, då har vi varit tillsammans i två månader hehe.
Så då blir det antagligen hemma mys och kanske äta något extra gott vem vet. Hmm..
Jag hoppas ni får en bra dag iallafall!

/Anneh

Av Anneh - 22 februari 2018 02:18

Hej hopp mitt i natten.
Jag å bobo ska nu se drakryttarna egentligen men jag känner att jag är way to tierd för det haha.
Så det blir nog att slagga i soffan igen då vi inte har bytt sängkläder ännu, fast att jag tvättade idag!
Jag sitter också just nu i bobo?s illuminati T-shirt som han beställde från wish. Den är så mysig hihi, jag börjar också få ångest så ska snart ringa personal så dom kan komma ner med stesolid :/

I helgen kommer pappa och Lotte hit också så då ska vi antagligen mest bara sitta och snacka skit haha. Och dom ska få träffa Lady Lakritz :)
Sen på söndag ska jag och bobo till Kristianstad och träffa Julia hihi, hon bor inte i Skåne egentligen utan är bara här några dagar så det ska bli kul att äntligen få träffa henne! Vi har snackat as länge på Facebook, snap och i telefon och nu ska jag äntligen få träffa henne vilket kommer bli asgrymt!

/Anneh ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards